Wikia

Shannara Coverart.png

de cover van het spel

in 1995 werd er een spel uitgebracht gebaseerd op 'het Zwaard van Shannara', waarin je speelt met de zoon van Shea Ohmsford, Jak Ohmsford. dit is ook de reden dat in 'de Elfenstenen van Shannara' niet de zoon, maar de kleinzoon van Shea de hoofdpersoon is. het spel bevat personages uit 'het Zwaard van Shannara'. het begint in het Lommerdal, waar Allanon de Ohmsfords opnieuw komt waarschuwen voor de tovervorst Brona.

het spelEdit

het spel is verdeeld in twee delen; in het eerste deel zoek je het Zwaard van Shannara, en in het tweede deel reis je door alle Vier Landen, op zoek naar vier magische voorwerpen om het Zwaard te repareren. het spel is gebaseerd op puzzels. hoewel sommige puzzels interessant of leuk zijn, vinden de meesten het spel te makkelijk. het duurt in totaal ongeveer 10 uur om het uit te spelen, en zelfs minder als je kennis van de wereld van Shannara hebt uit de boeken. er zijn ook situaties waarin gevochten word, maar erg veel kan je er niet bij doen. je kan alleen kiezen wie je aanvalt, niet hoe. ook is er niet de mogelijkheid om van wapens te veranderen.

Around Wikia's network

Random Wiki