Wikia

de Demonen van Morrwindl zijn demonen gemaakt door de Elfen. de Elfen maakten wezens om het eiland
Morrowindl demon.png

een Demon uit de In Ju op de voorkant van ´the Elfqueen of Shannara´.

Morrowindl te verdedigen, toen waren de wezens nog menselijk. alleen werden ze vergeten, en begonnen de wezens zichzelf te veranderen met de magie van het eiland. toen de magie uit de omgeving begon op te raken, begonnen ze zich te voeden met de levende wezens op het eiland, waaronder ook de Elfen. toen liet de toenmalige koning de Kiel bouwen, om de demonen buiten te houden.

soorten demonenEdit

Wisteron.jpg

de Wisteron op de voorkant van ´the Elfqueen of Shannara´

de WisteronEdit

de Wisteron is een enorm insectachtig wezen met zes poten en een staart waarmee het zich over de grond en de bomen kan voortbewegen. de Wisteron leeft in de In Ju, waar het zich voedt met de andere levensvormen die in zijn webben terechtkomen. de Wisteron is het grootste en gevaarlijkste wezen van Morrowindl. het stierf toen Wren Elessedil De Blauwe Elfenstenen gebruikte om de modder waar hij op stond te smelten waardoor het verdronk.

OrpsEdit

Orps zijn kleinere demonen, die doen denken aan enorme zilvervissen. ze zijn ongevaarlijk voor mensen, en leven in de In Ju, bij de woonplek van de Wisteron, waar ze zich voeden met wat hij overlaat.

DrakulsEdit

Drakuls zijn demonen uit het Zwartrif. ze zijn onstoffelijk, en zijn dus niet te doden met stoffelijke wapens. ze nemen alleen een stoffelijke gedaante aan als ze zich voeden met de levens van mensen en dieren die zich in het donker door hun territorium wagen. ze lokken je met drogbeelden en hersenspinsels naar de duistere plekken van het zwartrif, waar je een makkelijke prooi vormt.

Around Wikia's network

Random Wiki